.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد. واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد ارتش درباره تحریم های آمریکا علیه یک گردان ارتش اسراییل گفتگو کرد.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد. اهمیت شب قدر در کلام حضرت زهرا (س)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود. یک دعوای زن و شوهری و صد‌ها قضاوت
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است. آیا در برزخ، شفاعت وجود دارد؟
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است.(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست. انتقاد فنی آیت‌الله جوادی آملی از فیلترینگ و فروش فیلترشکن!
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود شبکه‌ای از تونل‌های حماس در زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد. سی‌ان‌ان: هیچ تونلی زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد
شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد هنوز هیچ مدرکی دال بر وجود شبکه‌ای از تونل‌های حماس در زیر بیمارستان الشفا وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار  آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است . همه در انتظار سازمان عمران سواحل ! / گام اول در مازندران اشتباه بود
شمال نیوز : امروز حدود 18 ماه از صدور این حکم و تعیین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران به‌عنوان متولی ساماندهی سواحل سپری شده است اما همگان و حتی استاندار آگاهی دارند که هیچ اتفاق خاصی در سواحل نیافتاده است و سواحلی که حریم 60 متری آن با دستور رییس‌جمهوری آزاد شد، درحال حاضر به حال خود رها است .(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
چگونه بین خود و امام زمان (عج) پل ارتباطی بزنیم؟!
(ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد. چرا باید روز نهم ربیع الاول را جشن گرفت؟
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد.(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس به هر یک از بازیکنان النصر ادکلنی با برند همین باشگاه اهدا کرد. اهدای ادکلن به رونالدو و بازیکنان النصر
باشگاه پرسپولیس به هر یک از بازیکنان النصر ادکلنی با برند همین باشگاه اهدا کرد.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: محبت به اهل بیت (ع) دارای نشانه هایی از جمله عزاداری، خدمت به زوار و اطاعت و حمایت از ولایت است. اطاعت از ولایت نشانه محبت به اهل بیت (ع) است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: محبت به اهل بیت (ع) دارای نشانه هایی از جمله عزاداری، خدمت به زوار و اطاعت و حمایت از ولایت است.(ادامه)
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402،  مبلغ 148459  میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند. پرداخت بیش از 148000 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402، مبلغ 148459 میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند.(ادامه)
به نظر می رسد که در ابتدا بخش اقتصادی دولت باید در جهت قاعده مند کردن بورس حرکت کند و سپس در جهت حفظ سرمایه های مردم در بازار سرمایه که باعث ایجاد ناامیدی در سرمایه گذاری در این بازار شده است،‌ گام اساسی بردارد ....(خبر)
(ادامه)
برای اولین بار در ایران و چهارمین بار در جهان، جراحی موفقیت آمیز پیوند سر به همت پزشکان ایرانی‌ انجام شد. برای چهارمین بار در جهان؛ جراحی موفقیت آمیز پیوند سر
برای اولین بار در ایران و چهارمین بار در جهان، جراحی موفقیت آمیز پیوند سر به همت پزشکان ایرانی‌ انجام شد.(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد مسن ترین و کوچکترین شهید کربلا چه کسانی بودند؟
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد(ادامه)
امام در زمان حیاتشان جامعه را با کلام قرآن، دعوت به خدا کردند و به مناسبت‌های مختلف قرآن خواندند. پس از شهادت‌شان نیز سر بریده سیدالشهدا هم قرآن خواند جایگاه قرآن در نهضت امام حسین (ع)
امام در زمان حیاتشان جامعه را با کلام قرآن، دعوت به خدا کردند و به مناسبت‌های مختلف قرآن خواندند. پس از شهادت‌شان نیز سر بریده سیدالشهدا هم قرآن خواند(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 40 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.585 seconds.